مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی که روزی نماد انقلابی‌گری در جمهوری اسلامی شمرده می‌شد، امروز باید تصاویر فرزندش را از هم‌نشینی با اعضای کثیف ترین تشکیلات انحرافی ایران معاصر مرور کند، گفت: دیدار فرزند هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت مصداق عینی پدیده استحاله است.

دیدار فرزند هاشمی، مصداق عینی پدیده استحاله

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، احسان ابراهیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اظهار داشت: انتشار تصاویر مربوط به حضور فرزند هاشمی رفسنجانی در میهمانی منتسبین فرقه ضاله بهائیت، یک مصداق از پدیده استحاله است.

وی افزود: هاشمی رفسنجانی که روزی نماد انقلابی‌گری در جمهوری اسلامی شمرده می‌شد، امروز باید تصاویر فرزندش را از هم نشینی با اعضای کثیف‌ترین تشکیلات انحرافی ایران معاصر مرور کند. آیا هاشمی رفسنجانی این بار هم می تواند خاطره‌ای در توجیه این رسوایی بزرگ به خاطر بیاورد یا ترجیح می دهد سکوت پیشه کند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: براستی چه جریانی و چه افرادی منفورتر از بهائیان در میان ملت هستند که علاوه بر انحراف و کفر مطلق، سابقه جنایات و کشتارهای متعدد ملت متدین ایران را در کارنامه دارند و سال‌ها به عنوان حامیان اصلی صاحب نفوذ در دستگاه منحوس پهلوی، هدایتگر ظلم تاریخمند بر ملت ایران بوده است؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه بدون شک عزیز شدن نزد دشمنان خدا و مؤمنین، ننگی است که با آب زمزم هم پاک نخواهد شد، گفت:  دیدار فرزند هاشمی رفسنجانی با اعضای فرقه ضاله بهائیت فراتر از یک خبرسازی رسانه‌ای و حاکی از یک واقعیت محتمل برای آینده نظام اسلامی و مسئولان دولتی و غیردولتی نظام است.

ابراهیمی در پایان گفت: اینکه افرادی در نظر یا عمل از خط اصیل گفتمان انقلاب و مکتب امام راحل عدول کنند، به چنین رسوایی هایی مبتلا خواهند شد. من این را خالی شدن قالب از محتوا یا همان استحاله می‌نامم. این اتفاق باید برای مسئولان مایه عبرت باشد و هوشیاری برای کسانی است که نادیده گرفتن اصول قطعی انقلاب از جمله اعلام برائت از دشمنان قسم خورده ملت، آینده خودشان و نظام را به خطر خواهد انداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.